diumenge, 1 de novembre del 2015

PRESENTACIÓ

Hola em dic Marina, tinc 15 anys i soc de Vilassar de Mar. Vaig a l'institut Pere Ribot i faig 4t d'ESO.
La meva afició es fer voleibol faig dilluns i divendres tarda i el dissabte el matí faig partit.
Aquest any hem tingut que triar un de quatres trams hi ha cada tram triar tres optatives. Jo he triat FOL, Informàtica 2, Visual i Plàstica.
El principi feia Economia però em vaig canviar per Informàtica perquè per el que vull treballar no em serveix.
Quan acabi 4t d'ESO encara no ho tinc clar que faré depen de com em vagi 4t. Jo crec que serà millor que fagi grau mitjà,després superior i cap a la Universitat que dos anys de Batxillerat.
Jo voldré treballar de Educadora Social.
Sóc la germana petita, tinc una germana més gran de 23 anys.

              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada